פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
פרסום

טיפים לבחירת משרדי פרסום חושבים שהגיע הזמן לפנות למשרד פרסום שייצג אתכם? אז כנראה שאכן הגיע הזמן. איש אינו פונה למשרד פרסום ומתחיל להש

איילה
פורסם: 3/8/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום

 
טיפים לבחירת משרדי פרסום


חושבים שהגיע הזמן לפנות למשרד פרסום שייצג אתכם? אז כנראה שאכן הגיע הזמן. איש אינו פונה למשרד פרסום ומתחיל להשקיע תקציבי ענק בפרסום אלאאם כן הוא צריך את זה בכדי לשרוד או בכדי להצליח. כאשר המתחרים שלך מפרסמים או כאשר אתה רוצה להוציא מוצר חדש, שירות חדש או מותג חדש לשוק (שוק רווי מותגים) אין לך ברירה אלא לפעול בכל ערוצי הפרסום הקיימים או לפחות בערוצים החזקים לקהל היעד שלך ומאחר ולא לכל אחד יש MBA במנהל עסקים עם המתחות בשיווק ופרסום, כולם יודעים שפנייה את משרד פרסום היא האופצייה הראשונה. השאלה היחידה הנשאלת היא איך מוצאים משרד פרסום נכון בשוק של ימינו בו פועלים עשרות משרדי פרסום? להלן כמה נקודות למחשבה:
 
משרד פרסום מוכר:

משרד פרסום מוכר הוא מן הסתם משרד פרסום בו עובדים בעלי המקצוע המובילים בתחום של פרסום: תקציבאים, קופירייטרים, מעצבים, סופרוייזרים ועוד. משרד פרסום מובלים אשר נמצאברשימת המשרדים המוכרים הוא מן הסתם משרד פרסום הנהנה מקשרים הדוקים עם מנהלי שטחי פרסום בחברות שילוט חוצות, בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה. היתרון של פנייה אל משרד פרסום מוכר הוא שאתם יודעים בדיוק מה הם עושים ולמה הם מסוגלים כי אתם יכולים לראות את השם המסחרי של משרדי פרסום בעת צפייה בתשדירים בטלוויזיה או במודעות העיתונים עצמן. החסרון של פנייה אל משרדי פרסום גדולים ומוכרים הוא שהם מוצפים בלקוחות ותיקים וגדולים ולעיתים הם מייצגים גם מתחרים שלכם באופן ישיר או עקיף וזה יוצר מצב של ניגוד עניינים. 
 
משרד פרסום חדש:

בפנייה אל משרד פרסום חדש אתם לוקחים מעט סיכון כי אתם לא יודעים איזה ניסיון הצטבר בחברה (ברור שאנשים עברו ממשרדי פרסום שונים) אבל עוד מוקדם מידי לדעת למה הם מסוגלים.מצד שני, משרד פרסום חדש, שזה אתה הוקם ועדיין לא מציג רשימת לקוחות ארוכה ומפוארת,יתייחס לכל לקוח חדש כאל לקוח VIP ולכן לפעמים זה סיכון ששווה לקחת.
 
משרד פרסום המתמחה בתחום העיסוק שלכם:

פרסום כיום הוא ממוקד. זה לא המלצה זו הנוסחה המנצחת. פרסום ממוקד לפי מגדר, גיל, תחום עניין, אזור גיאוגרפי ועוד. מפרסמים לקהלי יעד ספציפיים ולכן ישנם משרדי פרסום ו/או משרדי יחסי ציבור אשר מתמחים בקהלים מסויימים כגון: משרד פרסום לצעירים, משרד פרסום לעולים מחבר העמים, משרד פרסום לערביי ישראל,לחרדים, אתיופים ועוד וכמו כן, יש משרדי פרסום ו/או משרדי יחסי ציבור אשר מתמחים לא במגזר אלא בתחום מקצועי מוגדר כגון: הייטק, רפואה, לייפ-סטייל, תיירות וקולינריה ועוד. כאן מדובר על התמחות וידע מקצועי אשר לא נמצא במשרדי פרסום רגילים ולכן, למרות שמדובר על ניגוד עניינים כי סביר להניח שהם ייצגו מתחרים שלכם - שווה לכם לבחור במשרד פרסוםפ המתמחה בקהל יעד ספציפי או בתחום עיסוק ספציפי אם זה מתאים לתחום המוצר או השירות שאתם משווקים.