פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
שלטים

שלטים - הוראות הכנה שלטים מוארים, דיגיטליים, מיתוגיים וכו'. מחוץ לבית עסק או סמוך אליו, במרכזים עירוניים, מחוץ לקניונים וכן במרכזים


איילה
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שלטים

 

 

 

שלטים - הוראות הכנה

שלטים מוארים, דיגיטליים, מיתוגיים וכו'. מחוץ לבית עסק או סמוך אליו, במרכזים עירוניים, מחוץ לקניונים וכן במרכזים מסחריים באזורי תעשייה - הם כבר מזמן עניין של מאסט. התחרות בין המותגים גוברת, עסקים נלחמים על כל לקוח פוטנציאלי 'בשיניים' ומצד שני הלקוחות עצמם כבררגילים לגירויים ויזואליים כגון שלטים אלקטרוניים וכן שלטים פרסומיים בגדלים עצומים. אז אם גם אתם רוצים לרכב על הגל (וכדאי באמת שגם אתם, כעסק, תתגברו את מערך השיווק שלכם באמצעות שלטים), ריכזנו עבורכם את הכללים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון כאשר מעצבים שלטים לעסקים מסחריים:

שלטים פרסומיים - הגדרת העסק:

כאשר מעצבים שלטים יש להביא בחשבון את הקהל שנקרה למקום במקרה ולא התכוון ממש להיכנס אליכם ו/א - יש להביא בחשבון לקוח פוטנציאלי שמעולם לא היהבבית העסק.השלט צריך להיות אינפורמטיבי ראשית כל.אין מה להתחכם, לכתוב סלוגנים משעשעים ומפתיעים, אין מה לספר 'סיפורים' על החברה (כגון: יוסי את בניו בע' נוסדה כעסק משפחתי כבר בשנת 1978...). הגדרת העסק צריכה להיות ברורה ופשוטה כגון: מספרת שולה - עיצוב, החלקה, פן, צבע ועוד.

שלטים פרסומיים - מסר שיווקי:

לאחר שהגדרת נכון את העסק הגיע הזמן להבטיח מסר שיווקי. גם כאן, לא כדאי להיות יצירתי מידי וכן לא כדאי להיסחף במילים (גם אם הזמנתם שלטים עצומי מימדים). אנשים ובעיקר אנשים הנוהגים, לא אוהבים לקרוא טקסט ארוך ומסורבל, יש להעביר מסר קצרוברור כמו - אוכל ביתי חם, ארנקי עור משובחים מאיטליה וכו'.

שלטים פרסומיים - עיצוב ויזואלי:

הגרפיקה כמו בכל קמפיין אחר היא זו שיכולה לעשות קסמים. לאנשים כיום יש ציפיות גבוהות ויש להם מודעות לאיכויות ויזואליות. ככל שתשקיעו יותר בעיצוב שלטים כן הסיכוי שהוא יבלוט על פני שלטים של המתחרים שלכם גדול. אל תפחדו להיות גדולים, נועזים מבחינת צבעים, תאורה, גודל עצום ועוד. אנחנו חיים בעידן דיגיטלי ואין מה לעשות - זה מה שעוצר את התנועה וגורם לאנשים להעיף מבט. 

 

banner