פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
מיתוג

מיתוג מיתוג הוא מושג שרבים בעלי העסקים והחברות שמכירים אותו, וזאת בתור אמצעי להפוך את החברה שלהם מ'סתם חברה' ל'חברה איכותית ומכובדת'.

אלעד
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מיתוג

 

מיתוג 

מיתוג הוא מושג שרבים בעלי העסקים והחברות שמכירים אותו, וזאת בתור אמצעי להפוך את החברה שלהם מ"סתם חברה" ל"חברה איכותית ומכובדת".

אז מה זה מיתוג ולמה הוא משמש אותנו?

מיתוג הוא למעשה סמל של איכות- הוא השם שאנחנו יוצרים לעסק שלנו כדי להשפיע על צרכנים ולקוחות להעדיף אותנו על פני שאר המתחרים. בעולם שבו יש תחרות רבה בנוגע לכל נושא, יש לנו צורך להיות הכי טובים, הכי איכותיים והכי מפורסמים כדי שנוכל למשוך אלינו את ציבור הלקוחות שאנחנו רוצים כדי שהעסק יוכל לשגשג. 

מיתוג עוזר לו לקבל את השם והמוניטין שאנחנו צריכים כדי להחזיק את העסק חי וקיים. בעוד רבים העסקים אשר מתחרים אחד בשני באמצעות הורדה של מחירים ועל ידי כך מורידים מהרווחיות של העסק והיכולת שלו באמת לשגשג, מיתוג מאפשר לעסק לשמור על המחירים שלו ועדיין לקבל תנועה של לקוחות.

מיתוג מאפשר לנו ליצור שם בקרב הצרכנים- שם של איכות ורצינות. עם זאת, יהיה המיתוג טוב אשר יהיה, בלי שנוכל לעמוד מאחורי השם שיצרנו לעצמנו, אנחנו נידונים לכישלון בסופו של דבר- בלי שנוכל באמת לספק את המוצרים האיכותיים שאנחנו טוענים שאנחנו נותנים או השירות האדיב שאנחנו מתגאים בו בסלוגנים רבים, אנשים בסופו של דבר יקלטו וינדו את העסק.

 מיתוג הוא דרך מעולה להפוך את העסק לבעל שם ועל ידי כך למשוך אליו לקוחות. בעולם שבו אנחנו צריכים לבלוט מעל פני המתחרים עבור הלקוחות הפוטנציאליים שרוצים את השירות שלנו ואנחנו רוצים לשרת אותם- מיתוג הוא דרך לאפשר רווח עבור שני הצדדים, זאת באמצעות השם שאנחנו יוצרים עבור העסק שלנו והפעולות שאנחנו נוקטים כדי לעמוד מאחורי השם הזה.