פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
מיתוג עסקי

מיתוג עסקי מיתוג עסקי הוא כלי שבעלי עסקים רבים נעזרים בו על מנת להפוך את העסק שלהם ליותר מוצלח, זאת באמצעות יצירת שם ומוניטין עבור הע

אלעד
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מיתוג עסקי

 

מיתוג עסקי 

מיתוג עסקי הוא כלי שבעלי עסקים רבים נעזרים בו על מנת להפוך את העסק שלהם ליותר מוצלח, זאת באמצעות יצירת שם ומוניטין עבור העסק כדי למשוך אליו לקוחות רבים ככל הניתן. מיתוג עסקי הוא קונספט פשוט, אך לעיתים קשה ליישום- ככל שמוצר יותר איכותי, אנשים יהיו מוכנים לקנות אותו בתדירות יותר גבוהה ואפילו לשלם עליו כסף. בעוד קל להגיד, יותר קשה ליישם, ותהליך של מיתוג עסקי הוא תהליך שיכול לקחת זמן רב מאוד עד שמקבלים את השם הרצוי לעסק.

מיתוג עסקי הוא שילוב של פרסום ושיווק, יחסי ציבור ועבודה מאוד, מאוד קשה. באמצעות הפרסום והשיווק אנחנו יוצרים את החשיפה אותה אנחנו צריכים עבור הלקוחות שלנו, בין אם על ידי המדיומים השונים, אירועים שאנחנו מפיקים או מיצירת לוגו, סיסמא ושאר אמצעים שאנשים יכולים לזכור אותנו בעזרתם.

עם זאת, כל הפרסום והשיווק שבעולם לא יצליחו להחזיק עסק על הרגליים בלי שהוא יוכל לספק את השירות שהוא מבטיח ללקוחות- בלי שנוכל לספק ללקוחות שלנו את האיכות והרצינות שאנחנו מבטיחים דרך הפרסום והשיווק, ובלי שנעמוד מאחורי השם שאנחנו יוצרים לעצמנו, העסק שלנו נחשב כמת- אנשים בסופו של דבר יקלטו שמנסים לעבוד עליהם בעיניים וימצאו בעלי עסקים אחרים שיכולים לספק את הסחורה, ובצורה יותר טובה.

מיתוג עסקי משמש אותנו כדי להבדיל אותנו מבין שאר בעלי העסקים שמציעים, פחות או יותר, את אותה הסחורה. תהליך של מיתוג עסקי הוא תהליך של מציאת היתרונות היחסיים שאנחנו יכולים לספק או רוצים לספק ללקוחות השונים והאמצעים שבהם אנחנו עושים זאת, יצירת זהות של מותג ושאר אמצעים שונים ומשונים שבעזרתם אנחנו יכולים, בסופו של דבר, לראות מותג שנוצר מעסק.