פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
סרטון תדמית

סרטון תדמית סרטון תדמית הוא סרטון שאורכו כמה דקות בודדות אשר נועד מתוך כוונה אחת פשוטה- להציג באופן כמה שיותר מקיף אך כמה שיותר קצר את

אלעד
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית סרטון תדמית

 

סרטון תדמית

סרטון תדמית הוא סרטון שאורכו כמה דקות בודדות אשר נועד מתוך כוונה אחת פשוטה- להציג באופן כמה שיותר מקיף אך כמה שיותר קצר את הפעילות של העסק, את האנשים מאחורי העסק ואת מה שהעסק יכול להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלו. סרטון תדמית מוכר לנו בדרך כלל עבור לקוחות פרטיים- לקוחות שבעלי עסקים משרתים, ואלה הם הסרטונים הכי מאתגרים בדרך כלל.

סרטון תדמית, עם זאת, יכול להיות גם עבור חברות ענק- חברות היי טק שונות, חברות מזון, חברות שמתמחות בשירות או מוצר אחד או מספר מצומצם של מוצרים ונועדו להציג בפני הלקוחות העסקיים שלהם את הכדאיות של שיתוף פעולה ויצירת עסקים עם החברה הזאת.

 סרטון תדמית עוזר לנו להציג באופן מדויק ומתומצת את החברה או העסק שלנו ומה שאנחנו יכולים להציע באמצעותה. סרטון תדמית נוצר מתוך הכרה בכך שמשך הזמן שיעשה לנו להגיע אל לב האנשים הוא מספר דקות בודד, ואם לא הצלחנו לעשות זאת בפרק הזמן הזה יש סיכוי סביר שלא נצליח גם בהמשך.

הדוגמא ברורה במיוחד בביקור בתוך אתר אינטרנט- אנחנו מחפשים להגיע אל האינפורמציה המבוקשת תוך זמן קצר, ואם לא הגענו אליה אנחנו פשוט ממשיכים הלאה.

באתרי אינטרנט שבהם לוקח לכל הפחות שעה לעבור על כל הדפים, כל המוצרים וכל מה שיש לחברה או בעל העסק להציע, סרטון תדמית משחק תפקיד חשוב- באמצעות התמצות הזה אנחנו יכולים להסביר באופן מדויק ומתומצת את מה שהלקוח מחפש מלכתחילה- הסבר.

סרטון תדמית עבור בעלי עסקים קטנים הוא אולי אחד הדברים המאתגרים ביותר, זאת מכיוון שישנה תחרות רבה בשוק בין אנשים שמציעים, פחות או יותר, את אותם השירותים. כאשר אנחנו רוצים להציג ייחודיות, סרטון תדמית צריך להיות מספיק מקורי ויצירתי כדי לבצע זאת בצורה הנכונה.