פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
טלמרקטינג

טלמרקטינג שירותי טלמרקטינג הם אחד הפיתרונות המתקדמים ביותר בהם משתמשות חברות וארגונים שונים על מנת לייעל את הדרך בה הם אוספים מידע, מוכר

נועה
פורסם: 6/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טלמרקטינג

 

טלמרקטינג

שירותי טלמרקטינג הם אחד הפיתרונות המתקדמים ביותר בהם משתמשות חברות וארגונים שונים על מנת לייעל את הדרך בה הם אוספים מידע, מוכרים שירותים ומשתמשים בשירותים טלפוניים אחרים. שירותי טלמרקטינג מסופקים על ידי חברות המתחמות בשירותים אלו והן מספקות מגוון שירותים, שכולם נכללים תחת ההגדרה "שירותי טלמרקטינג".
אחד התפקידים העיקריים המסופקים על ידי שירותי טלמרקטינג הוא מכירות טלפוניות. תחת הגדרה זו מבצעים צוותים של שירותי טלמרקטינג שיחות טלפוניות נכנסות ויזומות לגורמים שונים, מציגים את החברה ואת השירות במטרה לבצע מכירה טלפונית. בתפקיד זה נדרשת שירותיות גבוהה של הנציגים, יכולות להתמודד עם התנגדויות וכושר ביטוי גבוהה.
שירותי טלמרקטינג נוספים המוצעים על ידי חברות מתמחות הם ביצוע סקרים טלפוניים. בין המשתמשים בשירותים אלו הן מפלגות או ארגונים בעלי אופי פוליטי כזה או אחר. נציגים המבצעים שירות זה צריכים להיות בעלי כושר ביטוי לסבלנות רבה.
תפקיד נוסף של נציגים העובדים בחברה המבצעת שירותי טלמרקטינג הוא שירות של קביעת פגישות. גם בתפקיד זה ישנו היבט של מכירה מכיוון שלעיתים הפגישה שמתואמת היא פגישת מכירה. בין החברות המשתמשות בשירות זה נמצאות חברות קוסמטיקה, חברות המספקות שירותי ניקיון ועוד. אחד היתרונות במתן שירותי טלמרקטינג של קביעת פגישות היא העובדה שמוקד השירות יכול לעבוד סביב השעון ובכך ליצור יתרון כמותי.
חברות המספקות שירותי טלמרקטינג מספקות גם שירות של וידוא הגעה לאירועים. חברות וארגונים רבים משתמשים בשירות זה כאשר הם מארגנות אירועים גדולים. שירותי הטלמרקטינג מספקים היבט חשוב בארגון האירוע ומאפשרת לארגון או לחברה להתמקד באירוע בלי דאגות מיותרות.
טוב יהיה אם חברות וארגונים יפנו לחברות המתמחות במתן שירותי טלמרקטינג אשר יבצעו עבורן מכירות, סקרים, קביעת פגישות ווידוא הגעה.