פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
יעוץ שיווקי

יעוץ שיווקי למוצר חדש - חובה בכל ארגון יצרני מומחים רבים דנים בנושא זה של יעוץ שיווקי למוצר חדש בכובד ראש ומדוע? משום שנושא זה של יעוץ

עידן
פורסם: 6/14/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית יעוץ שיווקי

 

יעוץ שיווקי למוצר חדש - חובה בכל ארגון יצרני

מומחים רבים דנים בנושא זה של יעוץ שיווקי למוצר חדש בכובד ראש ומדוע? משום שנושא זה של יעוץ שיווקי למוצר חדש הוא חשוב עד מאוד להצלחת המוצר ולתפיסת פלח השוק שלו. לא כל אחד יכול לעשות יעוץ שיווקי למוצר חדש אך יש גורמים בשוק המחזיקים במומחיות מאין זו. נסקור בכתבה זו את אותו יעוץ שיווקי למוצר חדש הפורץ לשוק וזאת בשל החשיבות הרבה של ייעוץ מיודע ובעל ניסיון שיכול להתגבר על חסמי הכניסה הרבים ולגרום למוצר חדש הפורץ לשוק לנגוס בפלחי מתחריו ובסופו של דבר להציג רווחיות. חשוב לציין שקיימים כמה אסטרטגיות בייעוץ שיווקי זה כשאחת מהן עשויה להיות מפתיעה- הצגה של מוצג חדש לשוק אך של מוצר שידוע מראש שרוב הסיכויים הוא שייכשל. מדוע אסטרטגיה זו קיימת? ובכן אם במוצרי מזון עסקינן אזי מדובר פה בשטח מדף. אי מכירה של מוצר B תגרום למכירה של מוצר A אם שני המוצרים הללו הם של חברה מסוימת והם המוצרים הבולטים על המדף.

האם כל אחד יכול לבצע יעוץ שיווקי למוצר חדש או האם יעוץ שיווקי למוצר חדש הוא עניין למקצוענים בלבד בעלי המומחיות הייחודית לדבר?

לאחר הפתיח על יעוץ שיווקי למוצר חדש נעבור להגות כעת בשאלה האם כל אחד יכול לבצע יעוץ שיווקי למוצר חדש או האם יעוץ שיווקי למוצר חדש הוא עניין למקצוענים בלבד בעלי המומחיות הייחודית לדבר?  התשובה לשאלה זו היא שרק בעלי מומחיות רבה וניסיון יכולים לתת ייעוץ שיווקי למוצר חדש ולתכנן את האסטרטגיה הראויה. ייעוץ שיווקי הוא לא עניין של מה בכך וכדי להבטיח את הישרדות המוצר ראוי לשכור גורם כזה.