פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
חברות יחסי ציבור

חברות יחסי ציבור- הדרך היעילה ביותר לקידום העסק. בעלי עסקים רבים תוהים האם עליהם לשכור את השירותים של אותן חברות יחסי ציבור. השיקולים

עידן
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חברות יחסי ציבור

 

חברות יחסי ציבור- הדרך היעילה ביותר לקידום העסק.

בעלי עסקים רבים תוהים האם עליהם לשכור את השירותים של אותן חברות יחסי ציבור. השיקולים העומדים לפני בעלי עסקים אלה הם שיקולי כדאיות כלכלית, כלומר האם אותן חברות יחסי ציבור שוות את ההשקעה, האם התועלת שאותן חברות יחסי ציבור יביאו לעסק תהיה גבוהה מהמחיר שישלם העסק על השירות שלהן. קצת על חברות יחסי ציבור- חברות אלה החלו לצוץ ולעלות בשנות ה70 בארה"ב בזמן שהפרסומות החלו כובשות את מסכי הטלוויזיה וגורמים שונים בשווקים הבינו את החשיבות של הפרסום והשיווק ולא רק של איכות או מחיר המוצר. לאחר מכן חברות יחסי ציבור הפכו לנפוצות יותר ויותר וכיום הן מהוות כלי עסקי לכל דבר.

האם קיימת חבילה מסוימת של שירותים שאותן חברות יחסי ציבור מציעות לעסקים שונים?

כעת כשאנו יודעים יותר על חברות יחסי ציבור ועל העבר שלהן הגיע הזמן לעבור לשאלה האם קיימת חבילה מסוימת של שירותים שאותן חברות יחסי ציבור מציעות לעסקים שונים? התשובה לשאלה זו היא שהדבר תלוי כמובן בסוג העסק ובגודל שלו, כמו גם בשירותים שהוא צריך. כיום למשל האינטרנט הוא מדיה נפוצה מאוד ואותן חברות יחסי ציבור כבר החלו להפעיל מחלקות העוסקות רק במדיה מתפתחת וחשובה זו. בנוסף, חברות יחסי ציבור כמובן מציעות מגוון שירותים כגון הופעות בטלוויזיה, בעיתונות וכדומה.

היכן אוכל לבצע השוואות מחירים של השירותים של  אותן חברות יחסי ציבור?

התשובה לשאלה זו תצריך קבלת הצעות מחיר ממשרדי שונים ליחסי ציבור. חברות יחסי ציבור לא נוהגות לפרסם מחירונים משום שהמחירים תלויים מאוד בסוג העבודה ובהיקף שלה ובשל כך אי אפשר להצביע על מחיר קבוע ובשל כך מתעורר הצורך להצעות המחיר.