פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
גרפיקה ממוחשבת

גרפיקה ממוחשבת גרפיקה ממוחשבת שייכת גם לתחום הגרפיקה וגם לתחום מדעי המחשב. גרפיקה ממוחשבת היא כפשוטו גרפיקה המבוצעת באמצעות מחשב, כ

שלי
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית גרפיקה ממוחשבת

 

גרפיקה ממוחשבת

גרפיקה ממוחשבת שייכת גם לתחום הגרפיקה וגם לתחום מדעי המחשב. גרפיקה ממוחשבת  היא כפשוטו גרפיקה המבוצעת באמצעות מחשב, כלומר באמצעות תוכנות מחשב ייעודיות. גרפיקה ממוחשבת מאפשרת לנו לבצע עבודות שניתן לבצע באמצעות גרפיקה ידנית וכן את כל היתרונות שמקנות לנו תוכנות ממוחשבות של גרפיקה. אפשר לצייר תמונות, אפשר לעבד תמונות, אפשר לבצע עבודות בדו-מימד וכן עבודות בתלת-מימד. אפשר באמצעות גרפיקה ממוחשבת ליצור מציאות מדומה, ליצור אנימציה ממוחשבת ועוד דברים רבים אחרים.  במילים אחרות, גרפיקה ממוחשבת היא למעשה ביצוע איזושהי פעולה או מניפולציה על הדימוי הגרפי באמצעות תוכנת מחשב.

גרפיקה ממוחשבת בתלת מימד פופולארית מאד בתחומי הקולנוע והטלוויזיה. אדריכלים ורופאים משתמשים בתוכנות של גרפיקה ממוחשבת ושימוש נוסף של גרפיקה ממוחשבת הוא במשחקי מחשב.  אבל השימוש הפופולארי ביותר שכולנו מכירים של גרפיקה ממוחשבת הוא פשוט עיבוד תמונה. כאשר אנחנו מעלים למחשב את התמונות שאנחנו מצלמים במצלמות או במצלמות בטלפון הסלולרי אנחנו משתמשים לפעמים בפונקציה של גרפיקה ממוחשבת שמאפשרת לתקן את התמונה.

גרפיקה ממוחשבת מבצעים באמצעות תוכנות מחשב. יש תוכנות שונות של גרפיקה ממוחשבת ותוכנות רבות של גרפיקה ממוחשבת אפשר להוריד באינטרנט בצורה קלה ונוחה. האפשרויות הרבות שגלומות בתוכנות גרפיקה ממוחשבת מאפשרות למי שעובד איתן להביא לידי מימוש את הרעיונות האמנותיים והיצירתיים שלו בקלות. תכנון ועיצוב מכונית, הדמיה גרפית של פרוצדורה רפואית וכמובן יצירת סרטונים הם בין הדברים שאפשר לממש באמצעות גרפיקה ממוחשבת.

בתחום הפרסום משמשת גרפיקה ממוחשבת ליצירת מגוון רחב של עבודות, החל מלוגו של חברות, עיצוב מודעות פרסום, פוסטרים, שלטי חוצות, קטלוגים ועוד. למעשה גרפיקה ידנית הולכת ונעשית נדירה יותר ויותר ואת מקומה תופסת גרפיקה ממוחשבת על כל החסרונות והיתרונות של הדבר.