פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
חברות טלמרקטינג

חברות טלמרקטינג כשאנחנו חושבים על חברות טלמרקטינג הדברים הראשונים שאנחנו חושבים עליהם הם חברות שעוסקות במכירת שירותי בנקאות, ביטוח ומ

שלי
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חברות טלמרקטינג

 

חברות טלמרקטינג

כשאנחנו חושבים על חברות  טלמרקטינג הדברים הראשונים שאנחנו חושבים עליהם הם חברות שעוסקות במכירת שירותי בנקאות, ביטוח ומוצרים פיננסיים שונים. אבל למעשה טלמרקטינג משמש בתחומים רבים ומגוונים. שימוש בטלמרקטינג נעשה גם בפוליטיקה. אנחנו לא חושבים על מועמדים לתפקיד ראש עיר או חבר כנסת כעל מוצר שמוכרים באמצעות טלמרקטינג, אבל למעשה כאשר מתקשר אלינו מוקדן ממוקד חברות טלמרקטינג ומספר לנו על מועמד של מפלגה פוליטית או מציע לנו לבחור במועמד מסוים לראשות העירייה זהו טלמרקטינג לכל עניין ודבר.

מוקדי חברות טלמרקטינג משמשים פעמים רבות גם לביצוע סקרים שונים. מוקדי חברות טלמרקטינג יכולים לשמש חברות לביצוע סקרי שוק שונים כמו סקר היתכנות, סקרים לגבי מוצרים שונים, סקרי דעת קהל ועוד.

לעיתים משמש מוקד של חברות טלמרקטינג לאיסוף מידע ובמקרים אחרים משתמשים במוקד של חברות טלמרקטינג כמוקד מידע אליו מתקשרים לקוחות קיימים ופוטנציאליים כדי לקבל מידע לגבי שירות או מוצר מסוים. מוקד חברות טלמרקטינג יכול לשמש גם כמוקד גיוס תרומות כמו במקרים של התרמה לליב"י ומקרים אחרים.

יש חברות שעושות שימוש בחברות טלמרקטינג חיצוניות, כך נחסך מהן הצורך להקים מערך טלמרקטינג בחברה. יש בכך חסכון רב במשאבים שכן מערך טלמרקטינג דורש מקום כדי להציב עמדות טלמרקטינג, גיוס כוח אדם מתאים, הכשרת כוח אדם לתחום טלמרקטינג ועוד. יש חברות שבסיס העבודה השיווקית שלהן הוא טלמרקטינג ולכן הן תעדפנה להקים מערך טלמרקטינג עצמאי ולא להעמיד את מידע של הארגון בסכנת חשיפה.  בין החברות שעושות שימוש במוקדי חברות טלמרקטינג אפשר למצוא חברות טלפוניה וטלפוניה סלולארית, חברות העוסקות במתן שירותים פיננסיים, חברות מוצרי צריכה, פוליטיקאים ועוד.

מאחר ושיטת טלמרקטינג הפכה כל כך שגורה בעשור האחרון יש רבים שמתייחסים אליה כאל מטרד ומסרבים לענות לשיחות המגיעות ממוקדי חברות טלמרקטינג. בשימוש נכון טלמרקטינג יכול להיות כלי רב עצמה עבור חברות ופרטים.