צ'אט אנושי

פרסום | פרסם כאן
 
 
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:

 שירותי צ'אט אנושי – כל המידע

לעתים, לא כל עבודות המשרד מתבצעות בטלפון. צ'אט אנושי הוא זה שפועל לעתים על מנת לספק מענה אנושי חכם מהיר ללקוחות. יתרונות הצ'אט האנושי:
 
·        המתקשר רואה תכנים בלבד, ואינו מפתח סימפטיה עודפת או אנטגוניזם עודף באופן לא ענייני כפי שקורה לעתים בשיחות קוליות.
 
·        כשהחומר כתוב, למתקשר יש אפשרות לשמור את המידע על מחשבו האישי, בשונה מטלפון – אשר גם אם המתקשר רושם את הפרטים, סיכוי גבוה שהפתק יילך לאיבוד או יישכח.
 
אלו עובדים יש לשכור כספקי שירותי צ'אט אנושי?
 
עובדים מיומנים המסוגלים לטפל בלקוחות מבקשי צ'אט בו זמנית בפרק זמן קצר, וגם לספק שירות מקצועי ומלומד. היות ורוב השיח הוא בנושאים מקצועיים – חשוב לקלוט עובדים מיומנים שיבצעו את השירות – והכוונה היא לעובדים שרמת הבקיאות שלהם בנושא מסוים היא מעל הממוצע, וזאת בנוסף להתנסחות השירותית בכתובים בה הם חייבים להתמקצע.
 
איזה מידע יש למסור בצ'אט?
 
מידע חיוני ללקוח, מבלי להעמיס עליו נושאים טכניים הקשור לחברה המספקת. לדוגמה: אם הלקוח התעניין במערכת אזעקה ל 40 גלאים – יש להתנסח "נציגי המכירות יחזרו אלייך בקרוב עם דגמים רלוונטיים" ולא "תבחר ברכזת תוצרת חברה אלמונית מדגם 832 – 8 גלאים על הרכזת, ו- 32 על כרטיסי הרחבה". כמובן שאם המתקשר דוחק את עובדי הצ'אט לפינה, ושואל "האם העסקה היא עם כרטיסי הרחבה"? יש להקליד "ייתכן שכן אך איני מוסמך לתת תשובה בנושא".   
 
מקרים חריגים בהם ניתן למסור מידע בוסרי יותר למתקשר
 
א.     הצ'אט הוא טלמרקטינג, והמשוחח שמול העובד הוא בעל מקצוע בעצמו.
 
ב.      המתקשר שמצ'וטט רומז שהוא מושך את ידו מהחברה בשל כך שהיא אינה רצינית. במקרה כזה יש למסור מידע בוסרי מעט מעל לממוצע על מנת להרגיעו.
 
סעיפים נוספים הרלוונטיים עבור שירותי צ'אט אנושי
 
חשוב להסתמך רק על חברה שרמת המקצועיות שלה מול הטלפון, וטיפולה בפונים תחת לחץ, הוכחו מעל לכל ספק סביר. חברה כזו תדע בוודאות לטפל לכם טוב גם בצ'אטים. בנוסף, חשוב שלחברה תהיה היסטוריה של מקצוענות: עובדים המתמחים אקטואלית במגוון נושאים ויוכלו לייעץ בהם בהתאם למומחיות שלהם – שירות, הודעות או מכירה.