מדיה חברתית

פרסום | פרסם כאן
 
 
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:

מדיה חברתית

בעבר, היו הטלפון וכיכר העיר המקומות בהם קורים הדברים הגדולים, בעוד האינטרנט היה נחשב לשעשוע בין ילדים. כיום מדיה חברתית באינטרנט זה לא משחק: זה כלי המשמש אתכם להתבטא ולהציג את העסק שלכם מבלי לצאת מן הבית ולהשתמש בפרסום פיזי המבוסס על נייר, או מדיה מסורתית כמו טלוויזיה או רדיו. יתרון השימוש בערוצי מדיה חברתית: עלותה זולה ביחס לעלות הפרסום המסורתי, התפעול מהיר, יעיל ואינו מצריך משאבים. מה הוא כן מצריך? מקצועיות ויכולת לקדם אתכם באמצעות מדיה חברתית מכל סוג ברשת האינטרנט.
 
אנשי מדיה חברתית מקצועיים שיקדמו את פעילותכם
 
באמצעות הפעילות במדיה החברתית ניתן יהיה לעדכן את דף העסק שלכם במדיה, לפרסם פוסטים ופרסומים בשמכם, ולתחזק את כל פעילותכם באינטרנט. אתם תוכלו להמשיך לעבוד, כשביורוקרטיית האינטרנט תהיה כל כולה מענייננו בלבד, תוך מסירת חיוויים עבורכם בפרקי זמן קצובים.
 
הקהל נמצא ברשת
 
כיום, גם אם תחליטו להשקיע כסף בפרסום נייר, המהלך עלול להתפרש כלא מקצועי. עובר האורח שיראה את המודעה שלכם יבדוק דבר ראשון האם יש לכם קשר לאינטרנט, ואם הוא לא רואה פעילות ולא רואה שאתם שם, הוא לא יפנה אליכם. רק פעילות ענפה ברשת שתציג בדיוק מי אתם ומה אתם עושים תוביל לכך שהעסק שלכם יגדל מבלי להדפיס אפילו נייר אחד במדפסות בית הדפוס.
 
זיהוי מדיות שכדאי לעבוד איתן
 
לצד העבודה המקובלת במדיות המפורסמות שישראלים בדרך כלל שמים בהן את יהבם, החברה תדע לזהות מדיות שהן הכלים העולים של העתיד הקרוב או הרחוק, ולהכשיר את הקרקע לפעילות שם. כשהישראלים האחרים רק יתחילו את דרכם שם, אתם כבר תהיו מבוססים היטב וכל הקהילה תכיר אתכם ותשאף לצרוך את שירותיכם או מוצריכם.
 
אפליקציות קידומיות במדיה חברתית
 
החברה תדאג להשתמש באפליקציות ודפי נחיתה במסגרת מדיה חברתית. באמצעות פעולה זאת, גולשי אינטרנט יוכלו להגיע אליכם ולהיוודע לפעילויות שלכם. האפליקציות יהיו ברמות מורכבות שונות, תוך שצוות תכנות ידאג להפיק לכם את הכלים המובילים שיכשירו את הקרקע לפעילות העתיד שלכם. החל מאפליקצייה לדפי נחיתה ועד לבחירת אפשרויות מרובות מתפריט השירותים שלכם ואספקת מידע רלוונטי המהווה מידע טרום-מכירה.


 
   
 
שילוט עסקי - אינפורמציה וכתבות נוספות
 
שילוט דיגיטלי לעסקים
שילוט דיגיטלי לעסקים במחיר משתלם מאז ומעולם חיפשו העסקים השונים דרכים למצב את הפרסום שלהם ולהגביר את התודעה הציבורים לגביהם. המאמצים בחלק מהמקרים נשאו פרי לאחר שנשפך המון כסף לא רק על השיווק עצמו אלא גם על נותני שירותים שאי וודאות בצדם: אימונים עסקיים, שיעורי פיתוח קול לפני הקראת פרסומת, וכד. למעשה, המפרסם כיום הוא ממש מהמר. הוא צריך גם חברת שיווק, גם כותבי טקסטים, גם לבצע את הפרסומת על הצד הטוב והמשכנע ביותר, וגם לגבות את כל מה שהוא עושה עם מאמן עסקי שיבנה לו אסטרטגיה שיווקית. הדבר הזה אומר שני דברים פשוטים: 1. הוצאות עתק וכניסה למינוס בנקאי בוודאות עבור כמעט כל עוסק. 2. ההיחלצות מהמינוס ורתימת העסק לרווחים אינה בטוחה אלא ממש 50, 50, ותלויה לא מעט במזלו של העוסק. תתפלאו, אבל הדרך למנוע את זה כרוכה בהשקעה יקרה יותר, ולא זולה יותר משירות...להמשך הכתבה לחץ כאן