פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
שילוט דיגיטלי לעסקים

שילוט דיגיטלי לעסקים במחיר משתלם מאז ומעולם חיפשו העסקים השונים דרכים למצב את הפרסום שלהם ולהגביר את התודעה הציבורים לגביהם. המאמצים בחל


פורסם: 7/27/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית שילוט עסקי
שילוט דיגיטלי לעסקים במחיר משתלם
 
מאז ומעולם חיפשו העסקים השונים דרכים למצב את הפרסום שלהם ולהגביר את התודעה הציבורים לגביהם. המאמצים בחלק מהמקרים נשאו פרי לאחר שנשפך המון כסף לא רק על השיווק עצמו אלא גם על נותני שירותים שאי וודאות בצדם: אימונים עסקיים, שיעורי פיתוח קול לפני הקראת פרסומת, וכד'. למעשה, המפרסם כיום הוא ממש מהמר. הוא צריך גם חברת שיווק, גם כותבי טקסטים, גם לבצע את הפרסומת על הצד הטוב והמשכנע ביותר, וגם לגבות את כל מה שהוא עושה עם מאמן עסקי שיבנה לו אסטרטגיה שיווקית. הדבר הזה אומר שני דברים פשוטים: 1. הוצאות עתק וכניסה למינוס בנקאי בוודאות עבור כמעט כל עוסק. 2. ההיחלצות מהמינוס ורתימת העסק לרווחים אינה בטוחה אלא ממש 50, 50, ותלויה לא מעט במזלו של העוסק. תתפלאו, אבל הדרך למנוע את זה כרוכה בהשקעה יקרה יותר, ולא זולה יותר משירות כמו אימון עסקי. יחד עם זאת, זו השקעה שהיא 100% בטוחה, משום שבתמורה לה אתם מקבלים מה שכל בית עסק יכול רק לחלום עליו: מידור מתחרים, והגעת רוב הלקוחות הפוטנציאלים שלהם אליכם. כיצד זה נעשה? באמצעות שילוט דיגיטלי לעסקים.
 
עבור מי מועילים שלטים דיגיטליים לעסקים?
 
עסקים שזקוקים לחשיפה ברמה הקהילתית. עסקים הזקוקים לפרסום פאן ארצי (הם בדרך כלל ישלמו יותר ויקבלו פרסומות על כמה לוחות בכמה שכונות ברחבי הארץ). עסקים הזקוקים לחשיפת שירות שהוא בלאו הכי נחלת הכלל: לאנשים אלו לא באמת צריכה להיות דאגה לשיווק המוצר, במיוחד לא אם זה מוצר חובה והם מונופול או קרטל. המטרה של הפרסום הזה היא יותר להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה, ולזרז את הרכישה.
 
כיצד ניתן להשתמש בשלטים הדיגיטליים להגשמת 100% החשיפה העסקית האפשרית עבורך?
 
לדאוג שהם יפורסמו בנקודות מגורים או עסקים בהם פועלים הלקוחות שלך בסבירות גבוהה. לדאוג להכנת שלט איכותי שידבר לאותם לקוחות וייתן להם את מה שהם מחפשים. לגבי זה, אנו נוכל לייעץ לך, ולהביא אותך להישגים טובים ביותר.
 
האם תמיד מומלץ להעדיף שילוט דיגיטלי על אמצעי אינטראקטיב פרסומי אחר?
 
תלוי במצב הכלכלי. אם מאז ומעולם הצלחתם עם שלטים רגילים ופרסומות רגילות, ואתם חוששים להוציא סכום עתק, או שחלילה אין לכם את הסכום, ייתכן כי זה לא משתלם לכם בשלב זה. יחד עם זאת, מי שכן עשה את זה, וכן שילם את הסכום על מנת שיהיו שלטים דיגיטליים פרוסים ברחבי הארץ עשה לעצמו קודם כל שירות במחיר יחסית נמוך, משום שבהשוואה לחברות אחרות אנחנו משתדלים לפנק את הלקוחות שלנו. בנוסף, הוא הבטיח את עתידו הכלכלי, משום שחשיפה לשלטים שלו היא עניין של זמן קצר מאד.

למי פונים כדי להגשים פרויקט שילוט דיגיטלי לבית העסק?
 
יש לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשלטים דיגיטליים ומסכי לד לעסקים במחיר משתלם, ובהבאת חשיפות עבור בתי העסק שפרסמו. החברה צריכה גם להיות בקיאה בטכנולוגיית ה- LED וגם להיות בקיאה בעולם האינטראקטיב והשיווק. אנו נשמח לעמוד לשירותך!