פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור היום אין כמעט אדם שאין לו כרטיס ביקור המציג אותו באירועים עסקיים. כרטיסי ביקור הם פריט כל כך שגור שבכלל לא עוצרים ושואלי

שלי
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כרטיסי ביקור
 
כרטיסי ביקור
 
היום אין כמעט אדם שאין לו כרטיס ביקור המציג אותו באירועים עסקיים. כרטיסי ביקור הם פריט כל כך שגור שבכלל לא עוצרים ושואלים בשביל מה צריך כרטיסי ביקור. כולם כבר יודעים שצריך אותם אבל לא בשביל מה. והתוצאה של זה היא שלהרבה אנשים יש כרטיסי ביקור לא יעילים. המטרה של כרטיסי ביקור היא להציג אותך באופן יעיל, תמציתי והוא משקף את התדמית שלך. מי שרוצה להציג תדמית של איש עסקים רציני ומדפיס כרטיסי ביקור פרוביזוריים באמצעות מדפסת ביתית על נייר פשוט מפספס את המטרה. חשוב לכן, להתאים את סוג כרטיסי ביקור לתדמית שלנו ולמה שאנחנו רוצים להציג ולייצג.
 
יש כל מיני סוגי כרטיסי ביקור. יש כרטיסי ביקור מעוצבים יצירתיים ומקוריים. יש כרטיסי ביקור פשוטים אבל מה שחשוב הוא שהם יתאימו לך ולמטרה שלך. חברות בדרך כלל יוצרות תבנית אחידה של כרטיסי ביקור הכוללת את לוגו החברה, שמופיע לעיתים בבלט ואת שם בעל התפקיד, תפקידו ופרטי התקשרות איתו. אנשים שעוסקים במקצועות יצירתיים כמו מעצבים גרפיים פעמים רבות יעצבו לעצמם כרטיסי ביקור מיוחדים ומקוריים שיבטאו את הסגנון הגרפי שלהם.  יש גם כרטיסי ביקור מגנטיים שמתאימים במיוחד לנותני שירות, למשל טכנאים, חשמלאים, מדבירים  או אינסטלטורים. גם קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות וכדומה מדפיסות לעיתים כרטיסי ביקור מגנטיים שאפשר לשמור על המקרר וכך פרטי ההתקשרות זמינים ברגע שצריך אותם.
 
בכל אירוע עסקי ובכל פגישה עסקית כרטיסי ביקור מחליפים ידיים. היום, בגלל ריבוי אמצעי התקשורת אנשים רבים נותנים כרטיסי ביקור כמעט בכל פגישה פשוט כדי לחסוך לצד השני את הרישום של השם, הטלפון, הסלולרי, אימייל ואתר אינטרנט. כך באמצעות פריט קטן ויעיל אפשר לתת את כל הפרטים בצורה מסודרת.