פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
מעצבים גרפיים

מעצבים גרפיים מעצבים גרפיים הם האנשים שאחראים על המראה של מוצרים ותוצרים שונים. זה יכול להיות אריזה של מוצר, אתר אינטרנט, עבודת דפוס

שלי
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מעצבים גרפיים
 
מעצבים גרפיים
 
מעצבים גרפיים הם האנשים שאחראים על המראה של מוצרים ותוצרים שונים. זה יכול להיות אריזה של מוצר, אתר אינטרנט, עבודת דפוס כמו פלייר, קטלוג וכדומה ועוד. מעצבים גרפיים מלווים חברות ביצירת הזהות התאגידית שלהם, החל מעיצוב לוגו ועד אחרונת המעטפות של החברה. דוגמא לעבודה של מעצבים גרפיים היא הלוגו המפורסם של נייק שכבר זכה לשבחים והוסיף ערך לתאגיד עבורו הוא נוצר. כל מי שרואה את הלוגו יודע שמדובר בחברת נייק.
 
אפילו אין צורך להוסיף את השם נייק. אבל לא רק לוגואים נוצרים על ידי מעצבים גרפיים. מעצבים גרפיים אחראים לכל הפרטים הקטנים שקשורים במראה החיצוני – החל מסוג הפונט שבוחרים עבור הקטלוג ועד אחרון האיורים במודעת הפרסומת. האסטטיקה חשובה מאד בעבודתם של מעצבים גרפיים אבל חשובה לא פחות היא המטרה השיווקית-פרסומית-עסקית זאת אומרת להציג את הנושא, המידע וכדומה בצורה כזו שהמסר יעבור בצורה אופטימלית. הצבע, הדוגם, הפונט וכולי, כל פרט חשוב ביצירת זהות אחידה עבור החברה, ובכך מטפלים מעצבים גרפיים.
 
מעצבים גרפיים עוסקים בכל הקשור לתחום הדפוס והוא פועל בתחומים כמו פרסום, דפוס, הוצאה לאור ועוד. יש כיום מעצבים גרפיים שמתמחים בעיצוב גרפי של אתרים באינטרנט. אחרים התמחו בעיצוב אריזות למוצרים. אבל פעמים רבות מעצבים גרפיים עובדים במשרדי פרסום ואז הם נותנים שירות כולל ללקוח. בעבודתם כמעצבים גרפיים הם ידרשו לעצב מחד לוגו ומאידך לאייר ברושור וכך הלאה, וזאת במגוון רחב של תחומים שונים. כאשר חברה מחליטה למתג את עצמה היא עוברת תהליך עסקי-שיווקי שבא לידי ביטוי במראה חיצוני שיוצרים מעצבים גרפיים, בדרך כלל כאלה שעובדים במשרד הפרסום של החברה. כל חברה מייצרת עבודות דפוס רבות שעוברות תחת ידם של מעצבים גרפיים כדי שיהפכו לאמצעי שיווקי פרסומי אופטימלי עבור החברה עבורה נוצרו.