פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
פליירים

פליירים פליירים הם עלונים פרסומיים שיווקיים המיועדים לחלוקה והפצה בתיבות הדואר. פליירים יכולים לשווק או לפרסם מוצר או שירות או כל דב

שלי
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פליירים

 

 פליירים

 
פליירים הם עלונים פרסומיים שיווקיים המיועדים לחלוקה והפצה בתיבות הדואר. פליירים יכולים לשווק או לפרסם מוצר או שירות או כל דבר אחר שאנחנו מעוניינים להביא לידיעת האנשים. בעוד שפרסום באמצעי התקשורת מגיע לקהל רחב, באמצעות פליירים אפשר להגיע לקהל יעד מצומצם ומדוייק יותר. ויתרון נוסף של פליירים הוא העלות הנמוכה שלהם. לדוגמא, אם אנחנו חברה שמוכרת פיצות ופתחנו סניף בשכונה מסויימת, נוכל לפרסם את הסניף החדש באזור הקרוב אליו באמצעות פליירים וכך נגיע לקהל היעד המדוייק שלנו. אפשר כמובן להפיץ פליירים בשכונות הקרובות לשכונה בה פתחנו את הסניף ואפילו בעיר כולה אבל בהחלט לא חשוב ודחוף לנו לצאת בקמפיין פרסומי ארצי בעלויות גבוהות. 
 
יכול להיות שנתמוך בקמפיין ארצי באמצעות פליירים מקומיים. למה הכוונה? אם חברה מפרסמת באמצעי התקשורת מוצר או שירות מסויים וגם רוצה לכוון את התושבים המקומיים כל אחד לסניף הנמצא באזור מגוריו, אפשר למשל להכין פליירים עם המוצר או השירות של החברה ומיקום הסניף. בנוסף, כאשר מפרסמים מבצע מסויים אפשר לתמוך במבצע באמצעות פליירים. במקרה כזה פליירים יכולים למשל להיות קופון למבצע וכדומה. פלייר יכול להיות גם פרסום מחירי מבצע שמציעה חנות למשל. חנויות מקומיות שאינן עושות פרסום ארצי יכולות באמצעות פליירים לפרסם את עצמן.
 
היתרון עבורן הוא שהעלות של פליירים היא נמוכה יחסית וגם אפשר לשנות את העיצוב שלהם בעלות נמוכה יחסית. כך שאפשר להדפיס פלייר אחד שמספר על מבצע לחג ואחר כך להדפיס ולהפיץ פלייר אחר שמודיע על מבצע סוף עונה. גם נותני שירותים משתמשים בשיטה זו לפרסם את עצמם. זגגים, אינסטלטורים ונותני שירותים מקומיים אחרים מפיצים פליירים המציינים את השירות שהם נותנים ואת מספר הטלפון בו ניתן להשיג אותם. פליירים מסוג זה יכולים לשמש לאורך זמן ללא שינוי בגרפיקה והעלויות של פליירים תהיה נמוכה יחסית.