פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
שיווק

תכנון נכון של קמפיין שיווק במוצלח עשוי להיות ההבדל בין הצלחתו של מוצר או שירות חדשים אשר יוצאים לשוק


שי
פורסם: 6/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שיווק

 

 

תכנון נכון של קמפיין שיווק במוצלח

תכנון נכון של קמפיין שיווק במוצלח עשוי להיות ההבדל בין הצלחתו של מוצר או שירות חדשים אשר יוצאים לשוק, חברות ובתי עסק רבים יותר רואים כיום ברשת המוצלח גורם משמעותי יותר בעולם הפרסום והמדיה, גם  הם מבינים שתכנון נכון של קמפיין שיווק במוצלח הוא כורח המציאות ויש להשקיע בו זמן רב ותכנון. שיווק במוצלח הוא תחום רחב מאוד בכולל מספר רב יחסית של מרכיבים אותם יש להכיר באופן מפורט. ככל שגדל עולם המוצלח כך גדל חלקו במדיה ונתח הפרסום והשיווק שהוא מהווה, אם בעבר היה שיווק במוצלח נחלתם של מעטים, היום זהו ענף פורח בעל אפשרויות רבות ומגוונת. יש לזכור כי ככל שגדלות מספר האפשרויות, כך יש להכיר את התחום טוב יותר ולדעת לבחור את האופציה הנכונה. תכנון נכון של קמפיין שיווק במוצלח מצריך בדיקה מדוקדקת של המוצר או השירות שאנו רוצים לשווק ובחירת קמפיין שיווקי מתאים עבורו.

המטרות של קמפיין מקצועי של שיווק במוצלח

המטרות של קמפיין מקצועי של שיווק במוצלח עשויות להיות מגוונות, אולם יש לשער כי עבור רוב החברות והארגונים המטרה היא להגיע אל קהל יעד רחב ככל הניתן ואף חשוב מכך להגיע אל קהל היעד המתאים ככל הניתן. במידה והמטרות מנוסחות בבהירות והפרמטרים להצלחה הינם ברורים ומובנים, אנו יכולים להיות בטוחים יותר שנוכל לצעוד לכיוונם באופן מוצלח יותר. המטרות של קמפיין מקצועי של שיווק במוצלח עשויות להיות מגוונת במקרים רבים, שכן יש הבדל בין חברה המשיקה מוצר חדש לבין כזו המנסה להחזיר תנופה למוצר ותיק יותר. בנוסף לעיתים הקמפיין השיווקי הוא דווקא של ארגון חברתי. שיווק מוצלח מחייב אותנו לדעת היטב את מרכיבי השיווק.

 

 

 

banner