פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
מיתוג

מיתוג הוא כרטיס הביקור של העסק שלנו, סימן ההיכר, הדרך בה קהל היעד שלנו יכיר אותנו בדרך חוויתית ומרתקת.


אלעד
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מיתוג

 

מיתוג 

 

מיתוג הוא אמצעי להפוך את העסק שלנו ליותר מוצלח, זאת באמצעות יצירת שם ומוניטין בקרב קהל הצרכנים. מיתוג הוא משהו שכולנו מכירים- חברות הענק אשר משתמשות במותגים שלהן כדי ליצור השפעה בקרב הצרכנים, בין אם זה קישור לצבע מסוים (צהוב של מקדונלדס), עיצוב מסוים (אפל של מקינטוש) או כל אמצעי אחר שבעזרתו אנחנו מזהים את המוצר בתור "סמל של איכות".

תהליך של מיתוג הוא תהליך בפני עצמו, ולעיתים עשוי לקחת זמן לפני שאנחנו הופכים אותו למוצלח. באמצעות יחסי ציבור, פרסום ושיווק וכמובן עבודה מאוד קשה מצידנו לספק מוצרים ושירות איכותיים לקהל הלקוחות שלנו, מיתוג לאט-לאט מתחיל להבנות- אנחנו מתחילים לקבל שם ומוניטין בקרב קהל הצרכנים שמתחילים להעדיף אותנו על פני שאר המתחרים בגלל שהם מזהים אותנו על פני המתחרים האחרים, והם יודעים שאנחנו יכולים לספק מוצר איכותי. 

מיתוג הוא תהליך של 2 צדדים-

ראשית, מיתוג הוא תהליך של בעלי מקצוע רבים ומגוונים שהופכים את העסק למותג- בעל שם, מוניטין, מכובד ורצוי בקרב קהל הלקוחות.

שנית, מיתוג הוא מה שאנחנו עושים- האיכות והשירות שאנחנו מספקים ללקוחות הם מה שמחזיקים מותג כמותג, מכיוון שלא משנה כמה מוצלח המותג אשר יהיה, אם לא נעמוד מאחורי מה שהמותג מבטיח, לא יעזור לנו כלום. מיתוג הוא אמצעי להפוך את העסק שלנו לבעל שם, רצוי ומבוקש בקרב הצרכנים, וזאת בלי הצורך להתפשר על המחירים ולהפסיד מבחינת רווחיות. בעולם שבו ישנה תחרות רבה, מיתוג הוא אמצעי הכרחי עבור בעלי עסקים וחברות רבים שרוצים להצליח.