פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
סרט תדמית

סרט תדמית הוא אמצעי מיוחד ליצור לעצמנו פרסום מול קהל הלקוחות שלנו. סרט תדמית מוכר לבעלי עסקים רבים בתור אמצעי קצר אך ממצה להכיר ללקוחו

אלעד
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית סרט תדמית

 

סרט תדמית הוא אמצעי מיוחד ליצור לעצמנו פרסום מול קהל הלקוחות שלנו.

סרט תדמית מוכר לבעלי עסקים רבים בתור אמצעי קצר אך ממצה להכיר ללקוחות הפוטנציאליים את החברה, את מה שהיא עושה ואת מה שהיא יכולה לעשות עבור הלקוחות.

באמצעות סרט תדמית אנחנו למעשה יכולים לתפוס את תשומת הלב של הצופים למשך כמה דקות- בדיוק אותן דקות שהם היו מקדישים לנו אילולא היה סרט תדמית, ואותן דקות שלא היו מספיקות להן כדי להבין מה הם יכולים לקבל מאיתנו ואיך.

 תארו לעצמכם את המצב הבא- בנאדם נכנס לאתר אינטרנט של ספק שירות מסוים. הוא רוצה לחפש את השירותים השונים, המחירים וכמובן הייחוד של נותן השירות אל מול הלקוחות האחרים. עם זאת, משך הזמן שהוא מקציב להסתכלות ראשונית הוא כמה דקות בודדות שאחריהן, אם לא מצא את מה שהוא חיפש, פשוט ימשיך הלאה. סרט תדמית מאפשר לנו ליצור באתר האינטרנט שלנו, במקרה הנ"ל, הסבר מקיף אך מתומצת של נותני השירות, ועל ידי כך לאפשר לגולשים לקבל בדיוק את מה שהם מחפשים- תיאור מתומצת של מה נותן בעל השירות, ובאם מתאים להם ימשיכו לצפות באתר וייצרו קשר. 

סרט תדמית מתחלק, באופן כללי, לכמה סוגים- סרט תדמית עבור חברות גדולות, חברות היי טק וחברות ועסקים קטנים. בעוד לכל אחד יש את הלקוחות שלו, יהיו אלה הציבור הרחב או לקוחות עסקיים פוטנציאליים שמציגים להם סרט תדמית כחלק ממצגת עסקית שלמה, סרט תדמית משמש לאותו הדבר- יצירת רושם בזמן הקצר ביותר ובאמצעות מדיום שרבים יכולים להתחבר אליו.

 סרט תדמית נקרא בפי רבים "כרטיס ביקור ויזואלי", והוא אכן כזה- בקצרה, בדיוק ועם המון מחשבה מאחורי המסר השיווקי, סרט תדמית יכול ליצור עבורנו את המשיכה הרצויה של הלקוחות.