פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
תדמית

תדמית תדמית הוא מושג שכל בעל עסק וחברה צריכים להכיר ברמה כזאת או אחרת. התדמית שלנו היא המוניטין שלנו- באמצעות תדמית אנחנו יכולים להבדי

אלעד
פורסם: 6/7/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית תדמית

 

תדמית

תדמית הוא מושג שכל בעל עסק וחברה צריכים להכיר ברמה כזאת או אחרת. התדמית שלנו היא המוניטין שלנו- באמצעות תדמית אנחנו יכולים להבדיל בין עסק מצליח לבין עסק כושל, זאת מהסיבה הפשוטה שהתדמית שלנו מייצגת אותנו ואת מי שאנחנו מנסים להראות שאנחנו מול הלקוחות השונים.

 כדי להבהיר את הפסקה הנ"ל, אני אתן דוגמא- האם הייתם פונים לחברה שמתארת את עצמה בתור חברה רצינית, מקצועית ומיומנת אך גיליתם שהיא מעסיקה צעירים לפני צבא וללא ניסיון שנותנים את השירותים ה"מקצועיים" כביכול? או שהייתם בוחרים לפנות לחברה שעומדת מאחורי המילים שלה ובאמת מציעה שורה של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים כדי שיספקו את הסחורה בצורה הטובה ביותר האפשרית?

 תדמית היא הרבה מאוד בימינו, במיוחד בימים שבהם אנשים רבים מתחרים על תשומת הלב של הלקוחות- בעולם שבו התחרות בשוק רבה, אנחנו צריכים להראות ייחודיות יותר גדולה, איכות יותר גדולה ומחירים יותר אטרקטיביים- אחד מהם או כולם ביחד. תדמית אנחנו יכולים ליצור באמצעות אמצעים רבים ומגוונים, בין אם על ידי פרסום ושיווק, יהיה זה פרסום בשיטה אגרסיבית, פאסיבית או שיווק רשתי.

תדמית ניתן גם ליצור באמצעות המדיות השונות- טלוויזיה, אינטרנט, דפוס ורדיו, כאשר עבור כל אחד מהמדיומים האלה אפשרויות רבות ומגוונות. כך, למשל, סרטי תדמית מהווים חלק משמעותי במדיה המצולמת ומוצגים דרך הטלוויזיה או באמצעות האינטרנט. סרטי תדמית משמשים אותנו כאשר אנחנו צריכים להגיע אל ליבם של האנשים תוך מספר דקות שהוא משך הזמן שבו הם שומרים על תשומת הלב שלהם.

באמצעות סרטי תדמית אנחנו יכולים להציג באופן מקיף אך מתומצת ומספיק קצר אותנו- מי אנחנו, מה אנחנו עושים, מאיפה אנחנו באים ולאן אנחנו הולכים, וחשוב מכל- מה אנחנו יכולים להציע ללקוח.