פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
טלמרקטינג

לערוך סקרים באופן עצמאי יכול להיות מתיש ולא אפקטיבי. העזרו בשירות טלמרקטינג שיעשה בשבילכם את העבודה כמו שצריך


נועה
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית טלמרקטינג

 

 

טלמרקטינג

בימינו, כמעט ולא ניתן למצוא ארגון שאין לו צורך בסקרים, מענה טלפוני סביב השעון, מוקד מכירות ועוד, אם מדובר בחברות בתחומים שונים ואף במפלגות פוליטיות.  חברות המספקות שירותי טלמרקטינג נועדו לענות על צרכים אלו ולהן מספר יתרונות אשר יסקרו במאמר זה. במסגרת עבודתם, יוצרות חברות המספקות שירותי טלמרקטינג קשר טלפוני אשר מטרתו סקרים, חוות דעת או מכירות עבור הארגון לה הן מספקות את השירות.
 
חברות המעניקות שירותי טלמרקטינג הן חברות המתמחות בתחום זה – הן בוחרות בקפידה כוח אדם ומארגנת סידור עבודה אשר מספק לכל אחת מלקוחותיה את הצוות המתאים לה ביותר, כך שיסופק לה שירותי טלמרקטינג טובים, ומדויקים ביותר, היבט חשוב וקריטי ביותר בעולם העסקים המושתת על דיוק.
 
ארגונים שונים נוטים לעבוד עם חברות המעניקות שירותי טלמרקטינג ולהפוך את כל נושא שירותי טלמרקטינג לחיצוני. בדרך זו הם לא זקוקים לגייס לחברתם עובדים לתקופות מוגבלות על פי פרויקטים. יתרון נוסף של היבט זה הוא שחברות המעניקות שירותי טלמרקטינג יכולות לספק תפוקה מסביב לשעון ובכך לייעל את העבודה, דבר שלא יכול היה להיעשות אם העובדים לא היו חיצוניים לחברה.
 
שירותי טלמרקטינג מבוצעים על ידי צוותים מיומנים אשר עוברים הכשרות מקיפות ואינטנסיביות בתחום שירות לקוחות, מענה טלפוני אדיב, התמודדות עם התנגדויות, עמידה בזמנים ועוד. בדרך זו מסופקים שירותי החברות באופן הטוב, המדויק והשירותי ביותר עבור ארגונים שונים. ללא מודעות אמיתית לשירות ולמענה טלפוני אדיב לא יוכלו להיות מבוצעים שירותי טלמרקטינג באופן יעיל.
 
קל להבין מדוע ארגונים שונים נוטים יותר ויותר לעבר העסקת חברות המעניקות שירותי טלמרקטינג – הן מבצעות עבורן את העבודה באופן המדויק והיעיל ביותר מבלי שיאלצו להעסיק עובדים זמניים וצוותים לא מיומנים.