פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
בית דפוס

בית דפוס בעוד שבעבר בית דפוס היה המקום היחיד בו ניתן היה לשכפל עבודות דפוס שונות כמו עלונים, עיתונים ספרים וכדומה, היום קיימת האופציה

טל
פורסם: 6/14/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בית דפוס

 

בית דפוס

 בעוד שבעבר בית דפוס היה המקום היחיד בו ניתן היה לשכפל עבודות דפוס שונות כמו עלונים, עיתונים ספרים וכדומה, היום קיימת האופציה של הדפסה באמצעות המדפסת בבית. ונשאלת השאלה מה מקומו ותפקידו של בית דפוס היום. המדפסות הביתיות החדשות מאפשרות לכל ילד להדפיס הזמנות למסיבת יום ההולדת שלו, כל נערה יכולה להדפיס את הגיגיה ובכלל מי מדפיס היום דברים כאלה? כולם שולחים הזמנות במייל וכותבים את המחשבות שעוברות בראש בבלוגים.

אז לשם מה כן צריך בית דפוס? בית דפוס מאפשר הדפסה של מוצרים באיכות גבוהה יותר מאשר הדפסה שנעשית באמצעות המדפסת הביתית. בית דפוס למשל עדיין מדפיס את חלק הארי של הזמנות לחתונה. אנשים מתייחסים לאירוע זה כמשהו יוקרתי וחד פעמי ומוכנים להשקיע יותר. הם בדרך כלל משתמשים גם בשירותי מעצב גרפי שעובד בשיתוף עם בית דפוס או שלוקח עבורם את החומר להדפסה בבית דפוס.

בית דפוס הוא גם המקום בו מדפיסים פוסטרים למיניהם מפני שרוצים שהתוצאה הסופית תהיה חדה ואיכותית וגם מפני שבמדפסת הביתית לא ניתן להדפיס גדלים כאלה. היתרון של הגודל שמאפשר בית דפוס הוא יתרון משמעותי. דבר נוסף שאין לנו בבית ובוודאי לא במדפסת הוא לעשות עבודות גימור שעושה בית דפוס. בבית דפוס אפשר למצוא בדרך כלל גם מכונת קיפול שמאפשרת קיפול העלון למשל, כמו גם כריכה וחיבור באמצעות סיכות.בית דפוס מאפשר לביצוע עבודות למינציה שלא ניתן לעשות בבית. בית דפוס גם מאפשר לעשות הטבעות שונות והדבקות שונות כך שאפשר ליצור דברי דפוס מורכבים ועשירים יותר ממה שמתאפשר בבית. עבודה עם בית דפוס מאפשרת לאנשי מקצוע כמו אנשי פרסום לבצע עבודות מורכבות או פשוטות באיכות ללא פשרות ובסטנדרטים גבוהים.