פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
גרפיקאים

גרפיקאים מי שעוסק בתחום הגרפיקה נוהג להבדיל בין מעצבים גראפיים לבין גרפיקאים. גרפיקאים הם הביצועיסטים. גרפיקאים הם בעלי יכולות ביצוע ו

טל
פורסם: 6/14/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית גרפיקאים

 

גרפיקאים

מי שעוסק בתחום הגרפיקה נוהג להבדיל בין מעצבים גראפיים לבין גרפיקאים. גרפיקאים הם הביצועיסטים. גרפיקאים הם בעלי יכולות ביצוע ומכירים תוכנות גראפיות על בוריין. מעצבים גראפיים יודעים לא רק לבצע אלא מביאים רעיונות ובונים קונספט. גרפיקאים יכולים לקחת רעיון של כל לקוח ולבצע אותו. מעצבים גראפיים יתנו רעיונות ללקוח. גרפיקאים חשובים והכרחיים ולא ניתן לדמיין את עולם העיצוב והפרסום ללא גרפיקאים. גרפיקאים בתחילת דרכם בדרך כלל יפנו ללמוד תוכנות גרפיקה בקורסים הייעודיים לכך. יש מספר תוכנות שבדרך כלל גרפיקאים משתמשים בהם, כמו פוטושופ, קורל דרו, אדובי אילוסטריטור, פיינטשופ וכדומה.

אפשר לעשות קורס ללמוד את התוכנות הללו ואז להשתלב בעבודת גרפיקאים. גרפיקאים צריכים להיות אנשים שמוכנים לעבוד שעות רבות מול המחשב. מי שאוהב לעבוד בעיקר אם אנשים צריך לשקול אם מתאימה לו קריירה בתחום זה. גרפיקאים כמובן עובדים עם אנשים, יש להם לקוחות להם הם צריכים לתת מענה, וכמובן שצריך כישורים מתאימים לכך אך עיקר העבודה מתבצעת מול המחשב.

חלק מעבודת גרפיקאים היא עבודה טכנית כמו עימוד. כאשר חברה או לקוח מפיקים חוברות למשל או ברושורים ועלונים יש הרבה טקסט שצריך להראות טוב. גרפיקאים צריכים לדעת להשתמש בכלים שברשותם כדי לבצע עבודות אלה. זוהי כאמור עבודה טכנית, ביצועיסטית שלא כל כך דורשת יצירתיות אך גם היא חלק מעבודת גרפיקאים. כאשר אנשים נכנסים לתחום פעמים רבות הם חושבים שעבודת גרפיקאים היא מאד זוהרת אבל יש לעבודת גרפיקאים גם צדדים טכניים רבים. לכן פעמים רבות מכנים גרפיקאים בשם ביצועיסטים. יש גם גרפיקאים שמתמחים במוצרי דפוס מסוימים כמו למשל גרפיקאים שמתמחים בהזמנות לאירועים שונים כמו חתונה, בר מצווה וכדומה.