פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
ייעוץ תקשורתי

קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים- משום שחייבים להתמחות בתחום זה. הנושא של קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים מופיע רבות בעיתונים הרבים הקיימים בא

עידן
פורסם: 6/14/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ייעוץ תקשורתי

 

 קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים- משום שחייבים להתמחות בתחום זה.

הנושא של קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים מופיע רבות בעיתונים הרבים הקיימים בארצנו הקטנה. ומדוע נושא זה של קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים הוא כה חשוב למדינת ישראל ולתושביה בפרט? משום שייעוץ תקשורתי מיועד לאנשים הזקוקים לייעוץ זה ומכאן כבר ניתן להבין כי הזקוקים לו הם אנשים הנמצאים ברומה של החברה כגון פוליטיקאים, אנשי עסקים, כוכבי ספורט, סלבס וכדומה. כדי להפוך לגורם מומחה בתחום זה של ייעוץ נדרש ניסיון רב ועדיף גם ניסיון עבודה תחת המומחים הפועלים בתחום וזאת כדי להבין את דרך פעולתם ואת הסיבות לפעולות שהם עושים. כמו כן יחסי אנוש ברמה גבוהה הם הכרח כדי להתערבב עם אנשים אלה. בשל העניין הרב שמושך נושא זה מאמר זה יעסוק בנושא זה של קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים-.

היכן מתקיים אותו קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים, האם אותו קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים הוא באמת מעניין כמו שאומרים והאם הוא יניב לי אפשרויות קריירה רבות שיהפכו אותי לשם דבר בתחום זה?

לאחר שפתחנו והרחבנו על הנושא של קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים נעבור כעת לעסוק בשאלה היכן מתקיים אותו קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים, האם אותו קורס ייעוץ תקשורתי למתחילים הוא באמת מעניין כמו שאומרים והאם הוא יניב לי אפשרויות קריירה רבות שיהפכו אותי לשם דבר בתחום זה? התשובה לשאלה זו היא שאין קורס שכזה משום שמה שמדבר פה הוא הניסיון והידע התקשורתי- כלומר מי מושך בחוטים של התקשורת (בעלי הממון) וכיצד עורך לדוגמא מחליט מה לשים בשער הראשי ומה להצניע בעמודים האחרונים. ייעוץ תקשורתי אם כך אינו תחום הניתן ללמידה במובן האקדמאי אלא ללמידה דרך ניסיון בלבד.