פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
מיתוג באינטרנט

מיתוג באינטרנט של נדל'ן- העסק המצליח ביותר מצריך מיתוג ראוי. נושא זה של מיתוג באינטרנט של נדל'ן הוא נושא שעדיין נמצא בחיתוליו. לא רבות

עידן
פורסם: 6/14/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מיתוג באינטרנט

 

מיתוג באינטרנט של נדל"ן- העסק המצליח ביותר מצריך מיתוג ראוי.

נושא זה של מיתוג באינטרנט של נדל"ן הוא נושא שעדיין נמצא בחיתוליו. לא רבות ידוע על מיתוג באינטרנט של נדל"ן משום שתחום זה הוא חדש יחסית בשוק אך כידוע, כדי להרוויח טוב צריך לקפוץ על העגלה כשהיא רק מתחילה לנסוע ולא לאחר שצברה כבר תאוצה כבירה. כתבה זו תעסוק בנושא של מיתוג באינטרנט של נדל"ן. מיתוג של נדל"ן הוא דבר קשה עד מאוד בשל משאבי הפרסום הרבים המושקעים במיתוג ושיווק של ענף הנדל"ן. הרי כל מכירה של נכס לא עומדת על פחות ממיליון שקל ולרוב אפילו הרבה יותר בשל כך הסכומים המושקעים בפרסום נדל"ן הם אדירים. האינטרנט נכנס לתמונה המקום שבו כולם צריכים להיות היום כדי למכור ובשל כך מיתוג באינטרנט של נדל"ן תופס את החשיבות המרכזית ואת מרכז העניים. מיתוג באינטרנט של נדל"ן הוא נושא חשוב עד מכריע לאתר האינטרנט העוסק בנדל"ן.

האם מיתוג באינטרנט של נדל"ן באמת יגרום למכירות רבות יותר ובמחיר גבוה יותר של הפרויקט שלי או שאצטרך סתם להוציא סכומים רבים על מיתוג באינטרנט של נדל"ן כדי לשמור על סוג של מאזן אימה?

לאחר הצגת הנושא של  מיתוג באינטרנט של נדל"ן נעבור לענות כעת על השאלה האם מיתוג באינטרנט של נדל"ן באמת יגרום למכירות רבות יותר ובמחיר גבוה יותר של הפרויקט שלי או שאצטרך סתם להוציא סכומים רבים על מיתוג באינטרנט של נדל"ן? התשובה זו היא שמיתוג איכותי באינטרנט הוא הדרך למכור היום, גם בתחום הנדל"ן.

האם יש מחיר קבוע לתמחור של שירות מיתוג באינטרנט של נדל"ן?

כמובן שלא. הכול תלוי בגורם המעניק את השירות ובהיקף השירות.