פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
גרפיקאי

גרפיקאי גרפיקאי הוא האיש המקצועי שהופך את הרעיונות למוחשיים בצורה ויזואלית. גרפיקאי משלב מילים, סמלים ודימויים ליצירת ייצוג ויזואלי

שלי
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית גרפיקאי

 

גרפיקאי

גרפיקאי הוא האיש המקצועי שהופך את הרעיונות למוחשיים בצורה ויזואלית. גרפיקאי משלב מילים, סמלים ודימויים ליצירת ייצוג ויזואלי של מסר כלשהו. גרפיקאי אחראי על המראה החיצוני של מוצרים שונים כמו למשל אתר אינטרנט, קטלוג, אריזה או מודעת פרסומת.

עבודת גרפיקאי באה לידי ביטוי במגוון תחומים: אינטרנט, דפוס ועוד ובכל התחומים גרפיקאי עוסק בפונטים, תמונות, סמלים בשילובים שונים.  גרפיקאי יכול להיות עצמאי או לעבוד במשרד פרסום או בית דפוס למשל. העבודה של הלקוח מול גרפיקאי היא שיתוף פעולה שכאשר הוא עולה יפה התוצאה הסופית מובילה לתוצאות הרצויות ללקוח. אם מדובר בפרסום הרי שתוצאה סופית של עבודת גרפיקאי יכולה להיות קטלוג מוצרים של חברה מסוימת או מודעת פרסומת למשל ואז התוצאה הסופית הרצויה ללקוח היא מכירה של מוצר או שירות לדוגמא.  גרפיקאי יכול גם להיות זה שאחראי לעמד את הדוחות הכספיים של חברה עבורה הוא עובד. 

יש אנשי מקצוע שלא יקבלו עבודות מסוג זה ויעבירו אותן ל"ביצועיסט" בטענה שתפקיד גרפיקאי הוא עיצוב גרפי. גרפיקאי שעובד עבור חברה, בין אם גרפיקאי עצמאי ובין אם גרפיקאי שעובד במשרד פרסום בדרך כלל יבצעו את מגוון העבודות עבור החברה, החל מעיצוב הלוגו ובניית הזהות התאגידית של החברה כולל ניירת רשמית של החברה , מעטפות , דוחות שונים וכדומה. כמו גם עיצוב מודעות פרסומת, קטלוגים, פליירים, ברושורים ואמצעי פרסום אחרים ועד עיצוב של הזמנות לאירועים שונים של החברה. עבודת גרפיקאי היא מגוונת . גרפיקאי שהוא גם יצירתי ובעל חשיבה שיווקית מכירתית  מהווה נכס עבור החברה איתה הוא עובד שכן הוא יכול לתרום רעיונות שיעזרו לחברה להשיג את מטרותיה. כל עוד גרפיקאי לא מתאהב ביצירות שלו ואכן מתאים אותם לצרכי החברה