פרסום

פרסום | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות פרסום  , חברת פרסום  , מדיה  , משרד פרסום  , משרדי פרסום  , פירסום  , פרסום ושיווק  , פרסום חוצות  , פרסום עסקים  , קריאייטיב  , שיווק
 
 
עיצוב גרפיקה

עיצוב גרפיקה עיצוב גרפיקה הוא תחום רחב. במסגרת עבודה בתחום עיצוב גרפיקה אפשרלעסוק בעיצוב מודעות, בהפקת מגזינים, בעיצוב לוגו ועוד. מה

שלי
פורסם: 7/8/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב גרפיקה

 

עיצוב גרפיקה

עיצוב גרפיקה הוא תחום רחב. במסגרת עבודה בתחום עיצוב גרפיקה אפשרלעסוק בעיצוב מודעות, בהפקת מגזינים, בעיצוב לוגו ועוד. מהות העבודה כשמה כן היא עיצוב בתחום החזותי. בעוד שבעבר עיצוב גרפי נעשה באופן ידני בלבד, היום נעשה שימוש בתוכנות מחשב הנקראות תוכנות גרפיות לביצוע עיצוב גרפיקה. דוגמא לתוכנות גרפיות בהן מעשה שימוש בתחום עיצוב גרפיקה הן פוטושופ, אינדיזיין, אילוסטריטור. התוכנה הפופולרית ביותר, בה נעשה שימוש רב ביותר בתחום עיצוב גרפיקה גם בקרב מקצוענים וגם בקרב אנשים מהשורה היא פוטושופ המשמשת בעיקר לעיבוד תמונה.

פוטושופ היא תוכנת עיצוב גרפיקה המגיעה בשתי גרסאות: הגרסה הרגילה הכוללת כלים בסיסיים לעיצוב גרפי ותוכנה מורחבת באמצעותה ניתן לבצע גרפיקה תלת מימדית, עריכת וידאו ועוד דברים רבים נוספים המסייעים לגרפיקאי בעבודתו בתחום עיצוב גרפיקה. השימוש בתוכנות ממוחשבות  המשמשות בעבודת עיצוב גרפיקה מאפשרות לאנשים יצירתיים שקודם לכן לא יכלו לעבוד בתחום בגלל העדר כישורי רישום למשל, לעבוד בתחום עיצוב גרפיקה. תוכנות גרפיות גם מסייעות לביצוע מדוייק וחזרה על ביצוע של אותו עיצוב, בדיוק כמו שתוכנות צריבה מאפשרות לצרוב בדיוק אותו דיסק מספר פעמים.  עיצוב גרפיקה נתפס כמשהו מאד יצירתי וכייפי אבל במסגרת העבודה לפעמים נדרשים לבצע עבודות עיצוב גרפיקה פחות מסעירות, כמו למשל עימוד טקסט בחוברת או בדוחות שחברה מחוייבת לפרסם.

כמו בתחומים אחרים שעושים שימוש בתוכנות מחשב ייעודיות, גם עיצוב גרפיקה סופג לעיתים ביקורת על העדר "חיים" בתוצר הסופי בגלל המעבר מעיצוב ידני לעיצוב ממוחשב. במבחן התוצאה הסופי אין היום משרד עיצוב גרפי, משרד פרסום או מעצב גרפי שלא עושה שימוש בתוכנות עיצוב גרפיקה.  חשוב לזכור כי גם עיצוב גרפי של אתרים באינטרנט נמצא תחת הקטגוריה של עיצוב גרפיקה.